Home

Het Beleggingsforum is een jaarlijks B2B evenement georganiseerd door OneLife, een toonaangevende speler in Luxemburgse levensverzekeringen op de Belgische markt, om de uitwisseling van informatie tussen fondsenbeheerders en levensverzekeringsmakelaars te bevorderen.

In de huidige context is het nog steeds onduidelijk hoe de COVID-19-situatie zich zal ontwikkelen.
 
Het Investeringsforum is altijd een plaats van uitwisseling geweest, en wij zijn van mening dat het houden van ons evenement zoals oorspronkelijk gepland, ons niet in staat stelt om deze doelstelling in optimale omstandigheden te verwezenlijken, noch ten opzichte van onze sponsers, de fondsenhuizen, noch ten overstaan van onze verzekeringstussenpersonen. Het annuleren van het evenement is voor ons echter geen optie, aangezien het Forum de afgelopen jaren toch een referentie is geworden voor onze Belgische partners.
 
Met dit in het achterhoofd hebben we dan ook een nieuw formaat bedacht om het netwerken en delen te bevorderen, maar tegelijkertijd de veiligheid te garanderen.
 

Een digitaal evenement dat echte mensen met elkaar verbindt!

Het Forum zal dit jaar virtueel zijn en gebruik maken van een digitaal platform waar tussenpersonen in de levensverzekeringssector standen kunnen bezoeken, met sponsors kunnen chatten en sessies kunnen bijwonen, zonder zich te moeten verplaatsen.
 
 

In het kort

Wanneer? On demand! Tot 12 oktober 2020

Waar? Virtueel, online

Wat? Conferenties, beleggings- en vermogensstructureringssessies

Voor wie?

  • Levensverzekeringsmakelaars
  • Notarissen, advocaten, consulenten en boekhouders gespecialiseerd in vermogensbeheer


Kerncijfers

  • 13de editie
  • 30+ fondsenbeheerders
  • 300+ verwachte bezoekers 


In video
 

 

Het door OneLife georganiseerde Beleggingsforum  is een gratis B2B-evenement voor levensverzekeringsmakelaars, notarissen, advocaten, consulenten en boekhouders gespecialiseerd in vermogensbeheer en financiële planning. OneLife behoudt zich het recht voor om een ​​inschrijving te weigeren die niet in de bovengenoemde doelgroep zou passen. We danken u voor uw begrip.